About you!


 Jag är ju så nyfiken på ER! Så nu tänkte jag att om ni har en liten minut över kunde ni kanske svara på fem frågor! Jag kör först!

Detta inspererar mig...
Människor som vågar!

Målet med mitt liv?
Finns ju så mycket, men jag tror i slutändan det handlar om att försöka göra sig själv och andra lyckliga. Ge och ta!

Om jag fick 1 miljon skulle jag...
Köpa en lägenhet med en stoooor skogarderob!

Favorit stund på dagen?
När jag kommer hem till en tyst lägenhet och sitter med en kopp te i fönstret och går igenom det lilla arkivskåpet i huvudet.

Bästa som finns?
Kärlek! Mer kärlek till alla! Kärlek till er!



Kommentarer
Postat av: Michellee

Helfestligt ju! Jag kan ju lika gärna svara på frågorna eftersom jag inte har något annat för mig såhär lite över två på natten.



Detta inspererar mig...

Bloggar, bilder, människor, berättelser



Målet med mitt liv?

Att få frid och lugn i själen



Om jag fick 1 miljon skulle jag...

Försöka få någon att sälja den beiga jumpsuiten från weekdays sommarkollektion -08. Satan vad jag vill ha den! Och så åker vi till Nya Zeeland såklart. Och shoppar loss på AA.



Favorit stund på dagen?

En tidig sommarmorgon ensam hemma



Bästa som finns?

Galopp. Kameran. Lugn och ro. Buddhism. Men även vänner ibland.

2009-04-25 @ 02:12:45
URL: http://mrwilliams.blogg.se/
Postat av: airaM

Detta inspirerar mig...

Oh. Jag håller verkligen med dej där. Människor som vågar is the shit!



Målet med mitt liv?

Att må jävligt bra helt enkelt. Hur och var spelar ingen roll alls, bara jag och de omkring mej mår bra.



Om jag fick 1 miljon skulle jag...

Betala ALLA mina räkningar och köpa tillbaka min pojkvän.



Favorit stund på dagen?

När jag vaknar, inser att jag inte ska jobba och somnar om.



Bästa som finns?

En riktigt bra relation med sin mamma är det bästa som finns.

2009-04-25 @ 02:22:26
URL: http://metrobloggen.se/somenoppenblogg
Postat av: Therese

Detta inspirerar mig...

Allt! I princip.



Målet med mitt liv?

Ah, svårt. Jag får köra med ursäkten att jag inte är äldre än tretton år, och alltså (förhoppningsvis) har ganska mycket liv kvar framför mig.



Om jag fick 1 miljon skulle jag...

Oj. Vanlig fråga, men just nu kan jag verkligen inte komma på någonting intelligent. Ärligt talat skulle jag nog sätta in nästan allt på ett bankkonto där de skulle vara i gott förvar tills vidare. Ca. 10 000 kr skulle kanske användas till shopping, och några tusen skulle gå till kamerautrustning.



Favoritstund på dagen?

Nätterna. Sömnlösa eller inte spelar ingen roll. Natten är alltid den mest fridfulla tiden på dygnet.



Bästa som finns?

Jag instämmer, kärlek är det bästa som finns.

2009-04-25 @ 02:27:27
Postat av: Kan Dee Drawings

Detta inspererar mig...



Det finns så otroligt mycket bra inspiration att hämta ute i världen. Jag kan inte ens nämna ett! :)



Målet med mitt liv?



Att få göra det jag älskar mest - teckna! och att därefter möjligtvis kanske försörja mig genom det.



Om jag fick 1 miljon skulle jag...

Jag skulle bjuda min farmor till en resa till Australien. Jag vet att hon vill hinna med att åka dit innan hondör, men hon har och kommer aldrig ha ekonomin till det.





Favorit stund på dagen?



På kvällen, jag har som mest inspiration då.



Bästa som finns?

Jag säger som DIG, KÄRLEK. Men och inspiration och glädje.

2009-04-25 @ 02:39:34
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/
Postat av: Malena

- Jag inspireras av människor som är starka i sig själva och vågar ge!



- Jag vill lyckas göra en framgångsrik karriär(jobbar bl.a. som modell men vill lyckas som skådis, egen företagare ocg gärna skriva en bok.. När vi ändå håller på..). Jag vill även gifta mig och föda 1 el 2 barn att älska med själ & hjärta! Sen måste jag lyckas göra något för djuren.. Det brinner jag enormt för.. Har ett projekt som syns i en tidn snart.. Hemligt än så länge ;)



- Köpa massor av kläder, resa och hjälpa min familj med div. saker! Ge till djuren!



- Kvällarna..



- Klart kärleken är det bästa som finns ;). Dansa, och att ha sex med ngn man älskar är ju också det bästa..



;)

2009-04-25 @ 02:44:53
URL: http://malenasvarld.blogg.se/
Postat av: Josefine

Detta inspererar mig...

New York



Målet med mitt liv?

Att vara lycklig och trygg i mig själv



Om jag fick 1 miljon skulle jag...

Flytta till min egna lägenhet i Greenwich Village



Favorit stund på dagen?

Du tog orden ur min mun!



Bästa som finns?

Livet

2009-04-25 @ 06:30:23
URL: http://josefinelaulnyc.blogg.se/
Postat av: Anna



Detta inspererar mig...

Vackra kurviga amerikanskor, 3 veckor där fick mig att inse att jag inte behöver vara liten för att vara snygg.



Målet med mitt liv?

I slutet av dan så slänger jag alla kläder och går i utslitna blåjeans för en man, några barn i ett hus fullt av kärlek.



Om jag fick 1 miljon skulle jag...

Köpa tillbaka mammas gamla sommarstuga som morfar byggde, den ligger vid havet och är världens bästa.





Favorit stund på dagen?

När jag går ut på ett naturreservat nära mig och tittar ut över något som inte är en massa höghus.



Bästa som finns?

jag måste också säga kärlek, för med kärlek kan du klara allt.

2009-04-25 @ 07:08:54
Postat av: Rebecca

1. Allt möjligt, människor på stan, tidningarm kändisar, bloggar (som tex din blogg)



2. Att ha ett toppen liv med dom jag älskar!



3. Shoppa, shoppa och shoppa hahaha sen bygga en enorm garderob!



4. Oj oj oj finns så många men när jag har det mysigt med nära vänner, famil, eller mig själv.



5. Måste hålla med dig och säga kärlek till allt och alla! :D

2009-04-25 @ 08:02:34
URL: http://stockholmsflickans.blogg.se/
Postat av: Annie

klart jag kan berätta lite om mig :)



Detta inspererar mig...

människor som har en egen stil som inte bryr sig om vad andra gör utan kör helt på sin egna stil :)



Målet med mitt liv?

Mitt mål är ju just nu att självklart gå klart gymnasiet :)



Om jag fick 1 miljon skulle jag...

helt klart sparat typ hälften till en bil, sen hade jag nog tagit med familjen på en utlandsresa :) resten hade gått till kläder, nöje osv.



Favorit stund på dagen?

hm, det är beroende på vad det är för dag, men på sommarn är hela dagen helt underbar medans på vintern är kvällen bäst :)



Bästa som finns?

måste nog säga som du kärlek, utan kärlek vad skulle de bli av oss då lix ?

2009-04-25 @ 08:05:32
URL: http://eiiinaa.blogg.se/
Postat av: Sheena / Rockho

Detta inspirerar mig...

Otroligt nog är det livet i sig som inspirerar mig - att det är en ny dag varje dag och att man med sin vilja kan förändra/förbättra något nytt varje morgon/kväll.



Målet med mitt liv?

Att ta mig igenom livet är ju en av de viktigaste sakerna - även om livet ibland är enklare än man tror finns det många krokben och dödande stunder där ute.



Om jag fick 1 miljon skulle jag...

Finns så mycket - hjälpa nära och kära betala av skulder, köpa mig en lägenhet, spara så att jag kan göra mig ett hus som äldre...



Favoritstund på dagen?

Då jag kommit hem från jobbet och ska varva ner - jag trivs då jag, som stressad person som har ett stressigt jobb, kan låta mig stressa ner..



Bästa som finns?

Att trivas. Med nuet, med det förflutna, med framtiden.. att trivas är ren kärlek.

2009-04-25 @ 08:09:37
URL: http://rockho.blogg.se/
Postat av: moa

Detta inspirerar mig:

DU, täta utrymmen och new york



Målet med mitt liv:

Att få göra det jag älskar, teater, på gymnasiet och ändå på något mirakulöst vis kunna bli framgångsrik jurist i framtiden.



Om jag fick en miljon skulle jag:

nog bränna av allt på kläder, men lite hade nog getts till välgörenhet till mitt favoritdjur, pandan.



Favoritstund på dagen:

det är när det bara är jag uppe, tidigt tidigt på morgonen, och jag bara sitter och tittar när solen går upp.



Bästa som finns:

alla som håller i en när man allra helst vill släppa taget.

2009-04-25 @ 08:12:22
URL: http://weourselfandus.blogg.se/
Postat av: G.S

Detta inspererar mig...

Musik, människor, mod



Målet med mitt liv?

Att inte bli lämnad ensam och inte lämna någon ensam. Göra mig själv och andra lyckliga.



Om jag fick 1 miljon skulle jag...

Ge halva till min mamma, shoppa kläder så att jag behöver slänga ut alla mina andra alltså köpa en ny garderob kan man ju säga, det som blir kvar sparas,bjuds,slösas.



Favorit stund på dagen?

När jag har hörlurar i mina öron så att all världens ljud,problem,stress försvinner.



Bästa som finns?

Vänner, känna sig älskad och behövd.

2009-04-25 @ 09:12:45
URL: http://geekinthedark.blogg.se/
Postat av: Nikolina

Detta inspererar mig...

Männsikor som vågar satsa och går sin egen väg



Målet med mitt liv?

Att bli känd med min dans



Om jag fick 1 miljon skulle jag...

Satsa allt på dansen så jag skulle kunna bli stor, åka till Usa, England, Australien, Frankrike överallt!



Favorit stund på dagen?

Frukosten



Bästa som finns?

Dansa!

2009-04-25 @ 09:19:13
Postat av: lisa

Detta inspererar mig...

bloggar och bilder.



Målet med mitt liv?

vara lycklig och framgångsrik.



Om jag fick 1 miljon skulle jag...

åka till NY och storshoppa.



Favorit stund på dagen?

när skolan just har slutat och man känner sig duktig för man gick dit och man ska bara hem och sova. påväg hem lyssnar jag alltid på johnossi, så de har blivit stämmningsmusik för mig. de lyssnar jag alltid när jag är på väg hem. och det är bara underbart.



Bästa som finns?

vänner.



2009-04-25 @ 09:21:37
Postat av: Skövdetjej.

Detta inspererar mig...

De som lyckats göra bra karriär. Kan de lyckas, kan jag också.



Målet med mitt liv?

Att leva min dröm. Att kolla tillbaka på livet och inte ångra något jag inte gjort. - Hellre ångra något man gjort, än något man inte gjort! Våga förlora kusten ur sikte för att kunna upptäcka nya oceaner.



Om jag fick 1 miljon skulle jag...

Investera och starta ett företag! Dessutom shoppa och resa.



Favorit stund på dagen?

När jag kommer hem från en jobbig dag från plugget, går in för dörren, och känner mammas mummsiga doft av mat som väntar på att bli uppäten.



Bästa som finns?

Kärlek helt klart. Dessutom gillar jag politik, klackar och choklad!

2009-04-25 @ 09:22:56
Postat av: Emma

Detta inspererar mig...

Människor tar för sig och gör sin egen grej!



Målet med mitt liv?

Vara nöjd med vad jag åstadkommit, känna att jag gjort rätt val och självklart vara lycklig.



Om jag fick 1 miljon skulle jag...

Spara så jag slipper oroa mig för min ekonomi på min (förmodliga) 5-åriga utbildning.



Favorit stund på dagen?

När jag vaknar av mig själv, tittar på klockan och inser att jag kan ligga kvar i sängen en stund till.



Bästa som finns?

Kärlek och lycka i en fin kombination!

2009-04-25 @ 09:26:04
URL: http://tinytot.devote.se
Postat av: H

Detta inspirerar mig...

vet inte, det är så olika från dag till dag. det spelar också roll vilket humör jag är på. För tillfället är det nog människor som kan springa en mil, det är ju superhäftigt.



Målet med mitt liv?

Jag har inte kommit på något mål ännu. vet inte vad jag vill jobba med när jag blir vuxen, inte vilket gymnasium jag vill gå på m.m. för stunden är det väl att gå ur grundskolan och leva livet ett tag :)



Om jag fick en miljon skulle jag...

skänka en del av det till klimatforskning, spendera en del på en resa med min familj och spara en del åt framtiden. och antagligen shoppa upp några tusen också, hihi :P



Favoritstund på dagen?

antingen är det när jag är ute och springer, det spelar ingen roll vilket tid det är, eller när jag vaknar upp utvilad och ser solen sippra in i mitt rum. det är härligt!



Det bästa som finns?

det finns mycket bra grejer, men jag tror att jag följer ditt exempel. kärlek! <3

2009-04-25 @ 09:31:25
URL: http://approximately.blogg.se/
Postat av: Amanda

Detta inspererar mig...

Vet inte riktigt hur jag ska tolka det, svår fråga.



Målet med mitt liv?

Jag vill lyckas i livet, ha en bra inkomst, ett bra jobb, vara frisk, och lycklig!



Om jag fick 1 miljon skulle jag...

Jag skulle köpa en bil, en lägenhet och lite kameragrejer först, sen skulle jag skänka ganska mycket till typ WWF, nån emot trafficing, och bli någon världsfadder. Sen skulle jag spara resten!



Favorit stund på dagen?

På eftermiddagen när ingen är hemma så kan man lägga sig i soffan och läsa och sedan småsova lite



Bästa som finns?

Lycka, är man inte lycklig så finns det ingen mening med livet

2009-04-25 @ 09:50:09
Postat av: Therése



Detta inspererar mig...

Folk som tror på sig själva



Målet med mitt liv?

Att jag kommer må bättre så att jag kan leva och göra precis som jag skulle vilja (kronisk ledsjukdom är anledning till att jag inte kan det )



Om jag fick 1 miljon skulle jag...

Skulle resa till varmare breddgrader



Favorit stund på dagen?

På morgonen. Vårsolen lyser in genom fönsterna. Långfrukost med mitt hjärta. Vi läser dn och småpratar i någon timma. Mysigt!



Bästa som finns?

Min kille, min familj och mina vänner

2009-04-25 @ 09:54:42
URL: http://theresejohnson.blogg.se/
Postat av: Jessica

Detta inspirerar mig...

Fotografier, en bild uttrycker mer än tusen ord sägs det ju!



Målet med mitt liv?

Att få ut så mycket kärlek & värme som möjligt. Helst vill jag bli en person man kommer ihåg, men tycker det är viktigt det du sa, att ge och ta. Jag vill inte vara en iskall person.



Om jag fick 1 miljon skulle jag...

Spara. Ta ut en liten del av den och sedan spara resten. Det skulle jag ha nytta av i framtiden faktiskt.



Favorit stund på dagen?

När jag är som lyckligast. Det varierar vilken tidpunkt det är, men när jag njuter av mitt liv till 100 % så önskar jag att det skulle vara förevigt, det är den stunden jag uppskattar mest!



Bästa som finns?

Måste säga som du, kärlek.

2009-04-25 @ 10:06:25
Postat av: Hanna

Detta inspererar mig...

Folk på gatan, tidningar.



Målet med mitt liv?

Flytta till New york och jobba som en desaigner :) Och självklart vara lyklig. :)



Om jag fick 1 miljon skulle jag...

massvis med kläder och spara pengar till min New york resa.



Favorit stund på dagen?

När ingen är hemma och man drar på musiken på högsta volym och dansa X) haha.





Bästa som finns?

Mamma och pappa <3 dom finns där i vått och tort ;)

2009-04-25 @ 10:08:25
Postat av: JULIA

människor som vågar vara sig själva och delar med sig av det, det inspirerar mig verkligen.



Mitt mål med livet är att fortsätta plugga och jobba utomlands efter gymnasiet, och att få vara lycklig och hålla på med något roligt, som jag trvis med!



Om jag vann en miljon, så skulle jag dela med mig till mina nära och kära, det är ju inte roligt att ensam vara rik. Sen skulle jag köpa ett fint hus!



Förmiddagar, när man gjort sig iordning och käkat frukost, samt kommit över morgontröttheten!



Det bästa som finns? Det måste vara tillit, att kunna lita på någon till 100% och att alltid ha någon som lyssnar!



Kram!

2009-04-25 @ 10:51:42
URL: http://nilssonjulia.blogg.se/
Postat av: bea

Detta inspererar mig...

Människor med utstråling



Målet med mitt liv?

Känna mig bekväm och trygg och ge detsamma till andra i min närhet



Om jag fick 1 miljon skulle jag...

Resa världen runt!



Favorit stund på dagen?

När man ligger i sängen på kvällen och känner hur man somnar och hamnar långt, långt borta i sin egna lilla värld!



Bästa som finns?

Människor som skrattar och får en själv att skratta. Lycka liksom

2009-04-25 @ 10:58:00
Postat av: Anna

Detta inspirerar mig...

människor som inte är så jävla mainstream. personer som ser framåt och inte våndas över det som har hänt. människor på stan. människor som är sig själva, fullt ut, jämt.



Målet med mitt liv?

att trivas med mig själv, precis som jag är. och att upptäckta allt vackert här i livet, samt uppskatta varenda minut.



Om jag fick 1 miljon skulle jag...

åka till New York. köpa en stor lägenhet. köpa ett par skot från Alexander Wang. köpa en väska från Chanel. skänka bort halva miljonen till välgörenhet. köpa en jättefin present till min pojkvän.



Favorit stund på dagen?

när jag på morgonen sitter i en stor tyst villa, själv, och ser ut genom fönstret och äter gröt och dricker te.



Bästa som finns?

kärlek, skor, vänner, lycka.

2009-04-25 @ 11:01:40
URL: http://randomblonde.blogg.se/
Postat av: Fanny-Maria

Detta inspererar mig...

Jag inspireras av massor. Jag tror att om man verkligen vill så kan man hitta sin egen typ av inspiration i allt.



Målet med mitt liv?

Att göra det jag vill, när jag vill. Målet är att jag lever ett liv JAG valt.



Om jag fick 1 miljon skulle jag...

Lägga undan hälften, någon resa kanske. Sedan ha dem resterande pengarna när jag ska förhoppningsvis ska studera utomlands.



Favorit stund på dagen?

Klockan fem på morgonen en solig sommar dag när man varit vaken hela natten.



Bästa som finns?

Vänskap, kärlek, doft av viol.

2009-04-25 @ 11:19:39
URL: http://fannymariaander.blogspot.com
Postat av: Paula

Detta inspirerar mig...

Mina vänner och människor som vågar gå sina egna vägar i livet



Målet med mitt liv?

Att göra någon lycklig och att göra mig själv lycklig



Om jag fick 1 miljon skulle jag...

Antagligen hjälpa mamma att betala av lånet på huset (eftersom min pappa dog för tre år sedan) och spara pengarna så jag slapp ta så mycket studiebidrag. Och åka på en liten resa såklart.



Favorit stund på dagen?

Det är olika varje dag, men det finns inte mycket som slår ögonblicket då man har haft en riktigt bra dag och lägger sig för att sova och verkligen kan inse; Fan vilken bra dag!



Bästa som finns?

Kärlek. Vänskap. Lycka.

2009-04-25 @ 11:20:07
URL: http://ingridpaula.blogg.se/
Postat av: Beth

Kuuuul!



Detta inspererar mig...

Väder, årstider men framförallt layouter i olika tidningar och sådant.



Målet med mitt liv?

Jag befinner mig vid en punkt där jag har absolut noll aning vad jag vill göra. Tar studenten nästa år. Längtar till den dagen, men bävar för dagen efter. Känns som att alla andra vet, och jag bara svävar runt. Men. Målet som det ser ut nu, är att inte bara välja någonting i stressen, utan verkligen hitta någonting som jag kan tänka mig att leva med resten av livet. Jag skall INTE sitta om 20 år och tycka att mitt liv är så jävla tråkigt. Aldrig.



Om jag fick 1 miljon skulle jag...

Resa, flytta hemifrån och antagligen skänka en slant någonstans eller bli fadder till en isbjörn eller någonting liknande. Hade inte känts bra att spendera alla pengar på egen hand.



Favorit stund på dagen?

I skolan när jag är med de människor som jag tycker om mest. När man vaknar på morgonen och det är ljust fast det är tidigt. Kvällar när det är varmt när solen går ner.



Bästa som finns?

Vänner och sommar. Det finns ingenting utan dem.

2009-04-25 @ 11:21:44
URL: http://bethsblogg.se
Postat av: juhanna.

Detta inspererar mig...

Fin musik med ännu finare texter. Sitter man och riktigt lyssnar så finner jag lite inspiration. Rock, självklart.



Målet med mitt liv?

Att även om jag haft 8 förstörda år så är jag ändå positiv och tror på mig själv. Jag kommer bli rockstjärna! :D



Om jag fick 1 miljon skulle jag...

Åka till USA och se mitt favoritband och renovera mitt lilla hus.



Favorit stund på dagen?

När eftermiddag går mot kväll. Ljuset gör mitt hus så fint.



Bästa som finns?

Snygga män med overloads av tatueringar. Finns det något finare?

2009-04-25 @ 11:25:29
Postat av: SARA NYBERG

Detta insperarar mig:

Roliga personer som vågar vara sig själva och sticker ut lite.



Målet med mitt liv:

Ha kul och göra det man känner för. Inte leva inanför några regler eller gränser. Leva livet, våga chansa.



Om jag fick en miljon skulle jag:

Ta en resa med mina kompisar till en liten tropisk ö i Väst Indien, vara där i några veckor och bara ha det härligt. Sedan åka vidare till New York, shoppa loss och ha skitkul!



Favoritstund på dagen:

Olika men det är väldigt härligt när man en vardagskväll kommer hem,man ha ringa läxor och dagen har varit effektiv och underbar. Man gör sig en skål med glass sätter sig vid skrivbordet och bara skriver och ritar om insperarande saker som man har upplevt under dagen eller som bara poppar upp ur huvudet.

Då kommer en känsla av frid och frihet.



Bästa som finns:

Äkta vänner som alltid frinns där och självklart: KÄRLEK.



Tack för en insperarande och bra blogg!

Puss













2009-04-25 @ 11:35:21
URL: http://senseofsara.blogg.se/
Postat av: EmmaKL

Detta inspererar mig...

Folk som vågar vara sig själva och Neil armstrong



Målet med mitt liv?

Att resa och leva livet, kunna uppleva fallskärmshoppning



Om jag fick 1 miljon skulle jag...

Köpa en mops (hund) skulle även lägga pengar på tya tåvlings dresser till dansen och självklart köpa masor av kläder!



Favorit stund på dagen?

runt tolvtiden (på dagen) skulle jag tro, det är då solen står som högst :D



Bästa som finns?

Är ens vänner och inte minst min storasyster, tycker även som du, kärlek

Jag

2009-04-25 @ 11:37:45
URL: http://emmakristinalindh.blogg.se/
Postat av: Daniel

Människor som VÅGAR!



Bra skrivet - folk borde våga mer å va sej själva.. som jag! ;)

2009-04-25 @ 12:06:33
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: nikolina

Detta inspererar mig...

min bästa vän petronella, hon är stark och har en ambition som ingen annan. jag vet att hon kommer gå långt i livet.



Målet med mitt liv?

Att jag och mina vänner känner mig lyckliga och fria.



Om jag fick 1 miljon skulle jag...

Ärligt talat så vet jag inte, ge mig 2 år så vet jag nog lite bättre.



Favorit stund på dagen?

När jag slutar jobbet, sätter på datorn, sätter på tvn och bara slapparna av. sen tar jag min rumpa till min lokala pub. jag och josefine tar en corona var och kollar på när solen går ner.



Bästa som finns?

Kärlek och skor.

2009-04-25 @ 12:07:28
URL: http://coconutskins.blogg.se/
Postat av: matilla

den var snygg :)

2009-04-25 @ 12:29:23
URL: http://matillaengstrom.blogg.se/
Postat av: Sandra Ajax

Detta inspirerar mig...

De som vågar tro på sina drömmar och försöker förverkliga dem!



Målet med mitt liv?

Att göra det bästa med det man har fått och aldrig ge upp. Alla söker vi väl efter lyckan ;)



Om jag fick 1 miljon skulle jag...

Köpa en lägenhet i Stockholms innerstad!



Favorit stund på dagen?

Morgonen. En helt ny dag tar fart och det är alltid lika spännande att se vad livet har att bjuda på.



Bästa som finns?

Kärlek!

2009-04-25 @ 12:33:22
URL: http://sandraajax.se
Postat av: Sara

Vad kul :)

Jag inspireras av egna stilar och världen



Målet med mitt liv tror jag är att lyckas med mina drömmar och må bra



Om jag fick en mille så skulle jag skänka till behövande (en av mina drömmar klar då) och jag skulle resa.



Min favorit stund på dagen är när solen håller på att gå ned vid 8 tiden och jag tar en långpromenad där bara man hör fåglarna och det är ljummet ute. Man går där försig själv och tänker på allt som händer i ens liv..



Bästa som finns är för mig är dem som jag bryr mig om och dem som bryr sig om mig.

2009-04-25 @ 12:42:46
URL: http://sarahogbergs.blogg.se/
Postat av: Caroline

Detta inspirerar mig: Kate Moss, Mick Jagger. Folk som orkar med tempot.



Målet med mitt liv: En plats i modebranschen, skribent, fotograf, stylist. Resandes världen över. Lycklig.



Om jag fick en miljon skulle jag: Åka hem till Sverige och vara med på min morfars 80-årsdag, inte ta studielån, spara en del och ge en del till välgörenhet, resa, shoppa.



Favorit stund på dagen: En kopp kaffe och en god tidning.



Bästa som finns: Lycka.

2009-04-25 @ 13:17:33
URL: http://coffeechic.blogg.se/
Postat av: Sofia

Det som inspirerar mig är i klädväg är bloggar, kändisar, folk på stan mm.

Målet med mitt liv är att kunna göra det jag vill. Som är att bli en journalist jag vill kunna få ut. Om jag vann 1 million skulle jag köpa allt jag vill ha, skicka lite till välgörenhet. Min favoritstund på dagen är när jag inte hár några läxor eller ngt och sedan så kan man bara ägna tid åt vad som helst. Det bästa som finns är sommaren och när man bara kan slappna av.

2009-04-25 @ 13:33:56
URL: http://sopho.blogg.se/
Postat av: L

Detta inspirerar mig: Människor som gör nått av sitt liv. Kämpar mot strömmen. Tar sig upp ur mörka hål. osv.



Målet med mitt liv: En kanonkarriär. Behöver inte hända när jag är 30. Mamma är 50+ och lyckas som bäst nu. Familj och barn såklart.



Om jag fick en miljon skulle jag: Betala av studielån. Bjuda pojkvännen på resa till staterna.



Favorit stund på dagen: Vakna bredvid pojkvännen. Eller när man kommer hem efter en hetsig dag och känner sig nöjd med vad man fått gjort.



Bästa som finns: Att känna kärlek och vara glad.



2009-04-25 @ 13:38:49
URL: http://liknut.blogg.se/
Postat av: HANNAH

Detta inspererar mig...

Jag håller med dig om detta! Det coolaste är människor som vågar vara sig själva!



Målet med mitt liv?

Lycklighet och vara nöjd med det.



Om jag fick 1 miljon skulle jag...

skänka några tusen till välgörande ändamål och resten skulle jag spara till frammtid. Gött



Favorit stund på dagen?

Den stunden där jag känner mig lycklig



Bästa som finns?

stranden, den lilla biten mellan hav och land, som ja och nej eller du eller jag typ. Det bästa som finns är en platts att vara lyckelig och nöjd på

2009-04-25 @ 13:47:07
URL: http://hannahstone.blogg.se/
Postat av: julia

Detta inspererar mig...

Människor som har varit med om hemska saker, men ändå kämpar som fan. Som han som vaknade på tågspåret och hade blivit av med båda benen och en arm. Nu har han varit med i OS i simmning och pluggar i halmstad. Det gör mig gråtfärdig och lycklig.



Målet med mitt liv?

Resa och vara med dom jag älskar. Uppleva äkta kärlek. Sedan kommer nog lyckan av sig själv.



Om jag fick 1 miljon skulle jag...

Resa och köpa presenter till dom jag älskar. Älskar att köpa presenter!



Favorit stund på dagen?

När det är mörkt och stjärnklart ute och du står ute på landet och kollar på stjärnorna och känner dig som en liten fis i rymden.



Bästa som finns?

Vänskap. Och känslan att det inte finns något mer du vill ha.

2009-04-25 @ 13:48:29
URL: http://jlf.blogg.se/
Postat av: HANNAS FOTOBLOGG

Kolla gärna in min nystartade fotoblogg!

2009-04-25 @ 13:59:21
URL: http://hlundin.blogg.se/
Postat av: TvillingKräfta

1. Kreativa människor med udda personligheter.



2. Att få mitt liv att flyta ihop på ett bra och realistiskt sätt.



3. Resa, shoppa och skänka till välgörenhet.



4. Vid 19-20-tiden när solen är på väg ner, det är så vackert och harmoniskt ute vid den tiden.



5. Kärlek i alla doser.

2009-04-25 @ 14:21:20
Postat av: Anonym

Do you have a problem with sex? Do you think you are abnormal? Ask a question on my sex blogg, you never know what is going to work......

2009-04-25 @ 14:32:48
URL: http://greatsex.blogg.se/
Postat av: Grethe

Detta inspirerar mig...

all sorts musik



Målet med mitt liv?

svårt. innan jag dör ska jag ha råd med en LV hattväska och en lägenhet på östermalm.



Om jag fick 1 miljon skulle jag...

gömma dom i min madrass



Favorit stund på dagen?

fredagar kl 14:20. helg! eller när solen går upp



Bästa som finns?

får väl också svara kärlek där med. kärlekvännerfamilj och chai-te är det bästa som finns

2009-04-25 @ 15:05:24
Postat av: Olivia

Detta inspererar mig...

Texterna i låtar, meningar och ord.



Målet med mitt liv?

Att hitta en person att dela mitt liv med.



Om jag fick 1 miljon skulle jag...

Resa, och köpa upp mig till en ny och bättre kamera. Och resa, resa och resa.



Favorit stund på dagen?

Tidig morgon när solen just håller på att gå upp.



Bästa som finns?

Vänner. Musik. Kameran. Sommar. Sol. Värme. Fina saker. Fred. Kärlek.

2009-04-25 @ 15:35:13
URL: http://oliviaway.blogg.se/
Postat av: Jebus

Detta inspererar mig...

Självsäkra människor

Glada människor



Målet med mitt liv?

Tror som du; Det handlar om att vara lycklig och att göra de i sin närhet lyckliga.



Om jag fick 1 miljon skulle jag...

Köpa ett sommarhus på västkusten i närheten av en strand.



Favorit stund på dagen?

På morgonen. Då är allt väldigt rofyllt. Speciellt nu under sommaren när man egentligen inte har några förpliktelser.



Bästa som finns?

Vänskap. Ensam är aldrig stark!

2009-04-25 @ 16:07:58
URL: http://jebus.blogg.se/
Postat av: Linka

Detta inspererar mig...

- love, people who believe in me, people i believe in, the sun, all that's cool and meaningful!



Målet med mitt liv?

- being myself



Om jag fick 1 miljon skulle jag...

- work hard and make it 2 million



Favorit stund på dagen?

- evenings with a glass of wine and nothing to do really



Bästa som finns?

- love and family



2009-04-25 @ 18:04:38
URL: http://linkasblog.blogspot.com
Postat av: Jenny

Detta inspererar mig...

Folk som vågar gå sin egen väg, de som vågar, tar risker



Målet med mitt liv?

Ojoj, vid 18 år så har jag inget mål än, ta hand om mamma och pappa resten av livet? Hmm, nädu, jag ska ut och se världen! :D



Om jag fick 1 miljon skulle jag...

Madreee, det skulle blir, kläder, spara till min framtida lägenhet i vasastan, och ja vafan, LEVA!



Favorit stund på dagen?

När jag kommer hem och inser att det är no pluggisch som väntar



Bästa som finns?

Ska jag vara orginell? Ja det ska jag, människorna i min närhet som jag bara ÄLSKAR, och jag kan inte undgå att säga, hästar, ja jag låter som en hästnörd och så får det också vara, men jag kan inget annat än älska dom och mitt liv är så mycket bättre med dem i livet!



Tack för mig! :)

2009-04-25 @ 18:23:32
Postat av: Coonbear

Detta inspirerar mig...

tuffa människor som kör sitt eget race



Målet med mitt liv?

att resa jorden runt, att kunna ta del av andra människors liv. att göra det man vill göra helt enkelt.



Om jag fick 1 miljon skulle jag...

köpa en tomt med världens vackraste utsikt och bygga en liten koja där - och sedan ha en liten hängmatta utanför.



Favorit stund på dagen?

på morgonen - innan alla ungar på gården kommer ut och förstör friden. och på eftermiddagen när solen lyser in i mitt rum. stämningen är underbar då.



Bästa som finns?

himlen - olika färger och former som kan få en på ett underbart humör.

2009-04-25 @ 18:29:37
URL: http://coonbear.blogg.se/
Postat av: Beatrice

Detta inspererar mig...

Precis som du skrev - människor som vågar. Människor som vågar lyckas, människor som vågar misslyckas. Och vågar gå sin egen väg.



Målet med mitt liv?

Det största målet är givetvis att bli lycklig. Att omge mig av underbara vänner, att ha någon jag älskar & som älskar mig tillbaka. Och att ha ett jobb jag älskar, ett jobb som jag vaknar upp på morgonen och känner att jag verkligen vill gå till.



Om jag fick 1 miljon skulle jag...

Jag skulle precis som du köpa en stor vacker lägenhet med en stor garderob. Önskar att en miljon skulle räcka till mer än så, men det gör det ju faktiskt inte.



Favorit stund på dagen?

Favoritstund på dagen är när allt är lugnt och tyst och jag känner mig lycklig. Min favoritstund idag var morgonen, när jag och två vänner satt på en brygga nere i hamnen lapade sol och pratade om livet och framtiden.



Bästa som finns?

Vänskap och kärlek. Man kan inte leva utan kärlek. Det finns så många olika sorters kärlek att ingen någonsin behöver vara utan.

2009-04-25 @ 18:43:01
URL: http://klacksko.se
Postat av: Carro

Detta inspererar mig... ´

Människor som försöker sig på sina drömmar, som vågar att prova, och vågar göra nya saker med livet.





Målet med mitt liv?

Att alltid må bra, leva som JAG vill leva.



Om jag fick 1 miljon skulle jag...

Resa jorden runt



Favorit stund på dagen?

När jag tar steget ut från jobbet och kan göra precis vad jag vill.



Bästa som finns?

Familjen, vännerna och killen :)

2009-04-25 @ 19:02:23
URL: http://carolinewahlberg.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Detta inspererar mig...

Jag måste nog vara ganska tråkig och svara lika som dig. Människor som inte låter sig stoppas av hinder utan fortsätter vidare mot sina mål, folk som vågar !



Målet med mitt liv?

Hjälpa andra, uppskatta det liv jag lever och strävan efter att bli nöjd med mig själv och mitt liv. Acceptera.



Om jag fick 1 miljon skulle jag...

Köpa en helt ny garderob, resa och hjälpa andra.



Favorit stund på dagen?

På mornarna när jag börjar skolan efter lunch. Jag får sova tills jag vaknar av mig själv sen springa runt och sjunga och dansa i lägenheten, vara ensam, göra i ordning lunch till bara migsjälv :)



Bästa som finns?

Livet och kärlek!

2009-04-25 @ 19:15:03
URL: http://cceciliaejansson.blogg.se/
Postat av: ofelia

Detta inspererar mig...

Människor som vågar vara sig själva.



Målet med mitt liv?

att vara lycklig och få känna mig fri!



Om jag fick 1 miljon skulle jag...

Köpa en lägenhet i solen långt där borta och shoppa tills jag dööör!



Favorit stund på dagen?

När jag kommer hem och får ägga mig i min stora säng och låta huvudet snurra obegränsat ett slag.



Bästa som finns?

måste hålla med dig och att kärlek är det bästa!

2009-04-25 @ 19:32:48
Postat av: Lovisa

När det gäller livet är det nog min egen styrka, min mamma och personer som jobbat hårt och slutligen lyckats med sitt mål.



Bli starkare, få jobba med det jag vill, att allt blir som jag tänkt mig, eller ännu bättre.



Shop until I drop skulle nog gälla. Och lite till välgörenhet också. Sen skulle nog familjen få lite extra paketer.



När jag har gjort allt som ska göras. Tränat, ätit, läxorna, dvs på kvällen.



Drömmar!!

2009-04-25 @ 19:52:47
URL: http://Lovisawallin.devote.se
Postat av: alma

Detta inspererar mig...

Människor med självförtroende, jag vill bli som dom.



Målet med mitt liv?

Att få ett lyckligt liv! och göra något som jag är nöjd med.



Om jag fick 1 miljon skulle jag...?

Spara lite, åka på en massa resor till drömländer.



Favorit stund på dagen?

När en härlig dag är slut och så kommer jag hem och tar en skål vaniljyoughurt och flingor, muums!



Bästa som finns?

alla fina vänner, och familj!

2009-04-25 @ 20:28:45
URL: http://simplyalma.blogg.se/
Postat av: B

Detta inspererar mig...

Folk som vågar våga och klarar att vara nöjd med tillvaron, oavsett



Målet med mitt liv?

Att finna ett lugn och att göra andra lyckliga. Det gör mig lycklig.



Om jag fick 1 miljon skulle jag...

Bjuda med en kär vän för att uppleva världen tillsammans. Och om jag har pengar kvar skulle jag ge en del till min mor. Lite skor skulle inte sitta helt fel.



Favorit stund på dagen?

Om jag hinner vakna innan dom andra i huset har vaknat och det är helt tyst, sätter upp mitt hår i en slarvig knut och traskar ner mot vardagsrummet och sätter mig i soffan och bara känner för stunden. Det är fint.



Bästa som finns?

När man umgås människor man bryr sig om och man bara förstår varandra, en blick räcker och man skrattar från hjärtat. Att bara va helt enkelt.



Superfin blogg föresten!

2009-04-25 @ 21:43:19
Postat av: Heidi

Detta inspererar mig...

Bloggar, tidningar, musik m.m.



Målet med mitt liv?

Att vara lycklig, få en fin familj o ett bra liv



Om jag fick 1 miljon skulle jag...

Ge till välgörenhet (klyschigt, jag vet), spara för framtiden & lägga resten på shopping



Favorit stund på dagen?

När jag & min pojkvän ligger i sängen innan vi ska sova och pratar om hur dagen varit, livet & tankar.



Bästa som finns?

vännerna & kärleken



2009-04-25 @ 22:49:22
URL: http://metrobloggen.se/theproducer
Postat av: Jenny

Detta inspererar mig...

Starka och självstädninga personer.



Målet med mitt liv?

Att bli lycklig och jobba med någon som intresserar mig.



Om jag fick 1 miljon skulle jag...

Sparat på banken och en del hade jag bara slösat av på saker och ting.



Favorit stund på dagen?

På vardagar är det nog eftermiddagen och på helgerna morgonen.



Bästa som finns?

Att känna sig lycklig.

2009-04-26 @ 09:45:50
Postat av: Smse

Detta inspererar mig...

Människor som inte är som alla andra och som vågar vara sig själv :)



Målet med mitt liv?

-Är vell förmodligen att köpa ett stort hus på landet med min pojkvän och en massa mer på den fronten och så lyckas som Skådespel & Sångerska! ^^



Om jag fick 1 miljon skulle jag...

Köpa en MASSA kläder, resa utomlands, SPARA! :D (Är ju trotts allt bara ca17) ^^



Favorit stund på dagen?

När man slutar skolan och får komma hem till älsklingen och hunden ^^



Bästa som finns?

Pojkvännen, Hunden, Familjen & Vännerna!

2009-04-26 @ 09:52:02
URL: http://ifyouknewme.blogg.se/
Postat av: Julia

Detta inspirerar mig...

Människor som vågar sticka ut, våren och resor.



Målet med mitt liv?

Att leva, älska, vara lycklig, ha roligt och må bra!



Om jag fick en miljon skulle jag...

Spara det mesta och sen köpa mucho SKOR!



Favoritstund på dagen?

På sommaren är det när man går ut på morgonen och möts av fågelsång och värme.



Bästa som finns?

Liv

2009-04-26 @ 11:39:47
URL: http://www.wednesday.devote.se
Postat av: Linnéa

Detta inspererar mig...

Människor som lyckas genomföra sina drömmar



Målet med mitt liv?

Flytta utomlands, leva arbeta och bo där. Jobba med mode och att inte bo i Sverige :D Har alltid också drömt om ett italienskt lanthus nära Venedig så det är också ett mål.



Om jag fick 1 miljon skulle jag...

Shoppa och resa, kanske köpa en båt



Favorit stund på dagen?

När jag är ensam hemma och kan göra precis vad jag vill, eller att på eftermiddagen sitta nere i Norra Hamnen i solskenet.



Bästa som finns?

Att resa

2009-04-26 @ 11:51:23
URL: http://niohundra.blogg.sei
Postat av: Mariel



Detta inspererar mig...

Människor som brinner för en bättre värld och för att hjälpa andra



Målet med mitt liv?

Att hitta det.



Om jag fick 1 miljon skulle jag...

Flytta utomlands och köpa väldigt mycket skor



Favoritstund på dagen?

På kvällen när alla har somnat och det är helt tyst.



Bästa som finns?

Att göra någon lycklig

2009-04-26 @ 12:59:23
URL: http://typicalmariel.blogg.se/
Postat av: Linn

Detta inspererar mig...

Folk som vågar sticka ut.



Målet med mitt liv?

Att ha levt ett långt, lyckligt och händelsefullt liv. Resa jorden runt med en kamera runt halsen och dokumentera allt jag ser. Både de bra och de mindre bra sidorna. Arbeta som volontär i Afrika och leva livet.



Om jag fick 1 miljon skulle jag...

RESA.



Favorit stund på dagen?

När jag vaknar en söndag med solen i ansiktet och sedan sätter mig i fönstret för att läsa en bra bok.



Bästa som finns?

Att känna sig älskad.

2009-04-26 @ 14:33:12
URL: http://[email protected]
Postat av: emma

gillar din "bästa stunden på dagen" verkar mysigt:)

2009-04-26 @ 14:41:11
URL: http://askerkling.blogg.se/
Postat av: Hanna P

Detta inspererar mig...

Som du sa; Människor som vågar! Människor som vågar bryta sig ur normalskalet och vågar vara och göra något annorlunda.



Målet med mitt liv?

Att skapa.



Om jag fick 1 miljon skulle jag...

Plugga lite mer.



Favorit stund på dagen?

Nu är ju inte min pojkvän hemma sen några månader tillbaka, men det jag saknar mest är att vakna med honom på morgonen och gosa. Det är en fin stund.



Bästa som finns?

Kärlek och kreativitet (kärlek är ju en form av kreativitet).

2009-04-26 @ 14:59:19
URL: http://www.hannapersson.com
Postat av: annirene

Detta inspererar mig...

Människor som är sig själva och som brinner för det de gör



Målet med mitt liv?

Att leva det



Om jag fick 1 miljon skulle jag...

Köpa hus i Los angeles eller lägenhet i New York med en stor walk-in och en alldeles egen skogarderob



Favorit stund på dagen?

När jag kommer hem från skolan och möts av min fina hund i dörren som är överlycklig av att jag är hemma



Bästa som finns?

Att sitta ute i kvällssolen på sommaren med ens vänner och grilla

2009-04-26 @ 16:32:02
URL: http://annirener.blogg.se/
Postat av: Maja

Detta inspererar mig...

Musik



Målet med mitt liv?

Göa saker som är roliga och göra folk glada.



Om jag fick 1 miljon skulle jag...

resa jorden runt



Favorit stund på dagen?

Middagen :)eller dagen då man akn sitta ute i solen



Bästa som finns?

Glada människor

2009-04-26 @ 20:25:32
URL: http://maajis.blogg.se/
Postat av: gussie

Detta inspererar mig...

människor som vågar ta risker, och som ger allt trots motgångar,

som kan älska gränslöst



Målet med mitt liv?

Att få leva tillsammans med mina nära och kära, göra dem lyckliga och göra mitt liv till det bästa jag kan



Om jag fick 1 miljon skulle jag...

åka utomlands, och bygga ett hus! ett stort, lyxigt hus =)



Favorit stund på dagen?

vid åttatiden, när man har jobbat, tränat, och gjort alla "måsten" och man får slappa i soffan med sambon



Bästa som finns?

Livet.

2009-04-26 @ 20:54:46
URL: http://gussie.blogg.se/
Postat av: Nicole

Detta inspererar mig...

Mod i alla former!



Målet med mitt liv?

Att bli frisk och att bli den mamman mina barn förtjänar!



Om jag fick 1 miljon skulle jag...

Kunna lägga handpenning på vårt drömhus!



Favorit stund på dagen?

När barnen jag har pussat barnen godnatt och har en stund för mig själv med sambon i soffan...



Bästa som finns?

Min familj utan tvekan! O kanske kaffe =)

2009-04-26 @ 22:33:33
URL: http://www.varmdomorsan.se
Postat av: A

Detta inspererar mig...

Min mor och ballerinor.



Målet med mitt liv?

Att vara frisk, trygg, lycklig och rik.



Om jag fick 1 miljon skulle jag...

Betala alla mina mors skulder och köpa henne ett mysigt strandhus i ett varmt, varmt land. Och massa skor till oss båda.





Favorit stund på dagen?

Lediga dagar skall det vara, mellan kl.11 och 14 på dagen.



Bästa som finns?

Familj, kärlek och lycka.

2009-04-26 @ 22:36:18
Postat av: emilia

Detta inspirerar mig...

Coola brudar som vet vad de vill och vågar ta för sig (t ex Lily Allen)



Målet med mitt liv?

Att bli klar med plugget, göra skillnad i världen och ta vara på kärleken i livet.





Om jag fick 1 miljon skulle jag...

Betala tillbaka studieskulden, resa och se världen och förhoppningsvis hjälpa människor som inte har det lika väl ställt som jag själv.



Favorit stund på dagen?

Egentligen tidigt på morgonen och man tar en morgonpromenix och andas in den underbara morgonluften. Men det händer så sällan så jag får nog säga på kvällen/natten då jag slökikar på tv å surfar runt på bloggar å facebook..



Bästa som finns?

Vänner och familj! Vad skulle livet vara utan dessa!!!

2009-04-27 @ 02:53:39
URL: http://frokenkempe.blogg.se/
Postat av: B

Detta inspererar mig...

Människor som har något eget, inte som alla andra



Målet med mitt liv?

Att gå igenom livet med ett leende på läpparna och göra precis vad jag vill!





Om jag fick 1 miljon skulle jag...

Köpa mig en bostadsrätt i stan



Favorit stund på dagen?

Morgonstund har guld i mun



Bästa som finns?

De som alltid ställer upp för en och som får en att må så bra. När man är ledsen är de en tröstande famn och när man är lycklig glädjs de med dig. Vänner kallas det. Riktiga vänner som kommer bestå genom hela livet!

2009-04-27 @ 12:01:14
Postat av: cohen

Detta inspirerar mig...

människor som lyckas göra comeback efter svårigheter, typ lance armstrong och britney spears



Målet med mitt liv?

att skapa något som kan leva vidare efter min död, något att bli ihågkommen för



Om jag fick 1 miljon skulle jag...

det är väl bara till att erkänna att man skulle halvt shoppa ihjäl sig, jag menar att påstå något annat skulle vara pretty much a lie



Favorit stund på dagen?

att snooza på morgonen!



Bästa som finns?

att sova på bryggan mitt i natten på sommaren

Postat av: Lollo

Detta inspirerar mig:



Mina barn



Målet med mitt liv:

Ha kul på resan.



om jag fick en miljon

Resa och betala del av huslånet.



Favoritstund på dagen

Eftermiddagen när man kommer hem och tar en kaffe.



*Bästa som finns.

Musik, som man kan gråta o skratta o få minnen till.. och min familj, mannen o två härliga barn.



2009-04-27 @ 14:22:47
URL: http://loellaa.blogg.se/
Postat av: Emma

Detta inspererar mig...

Livet och det faktum att alla är olika!



Målet med mitt liv?

Att ta magisterexamen och kanske doktorera i filmvetenskap och bara få leva ett bra liv



Om jag fick 1 miljon skulle jag...

Betala av CSN-lånet först och främst, kanske köpa en travhäst som syrran kan träna :)



Favorit stund på dagen?

Morgonen precis innan jag går till bussen för att åka till skolan, den sista lugna stunden innan en massa saker händer...



Bästa som finns?

Min familj och mina vänner :)

2009-04-27 @ 15:25:42
URL: http://imadollface.blogg.se/
Postat av: Elin

Detta inspererar mig...

Människor som tar för sig och inte bryr sig om vad andra tycker!



Målet med mitt liv?

Att vara lycklig och göra andra lyckliga!



Om jag fick 1 miljon skulle jag...

spara och lägga ner på mina studier senare i livet. Men först skulle jag nog shoppa loss!



Favorit stund på dagen?

Eftermiddagen, när jag kan ta en kaffe och koppla av med en tidning eller liknande.



Bästa som finns?

Helt klart vänner och familj!

2009-04-27 @ 16:57:27
Postat av: Caroline

I'm Danish, and I suppose you understand Danish a bit, but I'll do this in english anyway:

Detta inspererar mig...

Everything!! But mostly people around me, the nature and photographs.



Målet med mitt liv?

I think I'm a goal-type of girl. I think it's very important to have some sort of goal with your life, and I think it's even more important to do everything to reach those goals, otherwise you'll just end up feeling like you've missed out on something.

As a short-term-goal I would really want to study some sort of fashion when I graduate from high school, but as for a long-term-goal it's definitely happiness. I don't expect being happy 100% of the time, but if I still have moments of pure happiness when I turn 60 I will definitely feel satisfied.



Om jag fick 1 miljon skulle jag...

I don't know .. spend them on the people I love. Lots of traveling and lots of shoes!



Favorit stund på dagen?

I don't think I have a favorite time a day. It depends. But sometimes waking up at 5 AM and discovering that it's already light outside and that you can hear all the birds sing.



Bästa som finns?

Love, definitely. In every sense of the word. To love, but also to be loved.

2009-04-27 @ 17:40:54
URL: http://toerlich.blogspot.com
Postat av: Sandra

Detta inspererar mig...

männsikor och bilder.



Målet med mitt liv?

Målet, ja vad har jag för mål. Jag vet inte riktigt. Jag vill ha en eget klädmärke och familj. Nej, jag har faktiskt inte så stor aning.



Om jag fick 1 miljon skulle jag...

... sätta in de på ett sparkonto så jag kunde köpa en lägenhet när jag gått ut gymnasiet.



Favorit stund på dagen?

När skolan är slut och man kan pusta ut och gå hem i lugn och ro. Eller när man har gjort sig iordning för att sova och så somnar man direkt.



Bästa som finns?

Vänskap, familjen eller med ett ord kärlek.

2009-04-27 @ 17:50:09
URL: http://sandrawahlbeck.wordpress.com/
Postat av: paulina

Detta inspererar mig...

Är det okej om jag härmar ditt svar där? Folk som vågar är nog det coolaste som finns! Önskar att jag kunde våga mycket mer!



Målet med mitt liv?

Ja,, att få ett liv som jag är nöjd med



Om jag fick 1 miljon skulle jag...

Bli alldeles överväldigad och aldrig kunna bestämma vad som skulle ske med pengarna,, Men dom skulle sparas till mitt framtida Braiga liv!



Favorit stund på dagen?

På aftonen, efter middagen. Läxorna ska vara gjorda och antingen sätter jag mig vid datorn och kollar igenom mina favoritbloggar. Eller så kanske jag umgås med en fin vän. Ta sig en kopp kaffe/te.



Bästa som finns?

Att känna lycka. Ren och skär LYCKA . Jag kan inte riktigt minnas om jag egentligen har känt det någon gång,,, men det måste bara det bästa.

2009-04-27 @ 20:43:33
Postat av: Hanna



Detta inspererar mig...

Människor som vet vad dom vill och inte är rädda för att göra det!





Målet med mitt liv?

Lycka och tygghet är väl mål nr 1. Mål 2 att komma in på en textilutbildning jag sökt. Flytta till Stockholm om något år. Hitta kärleken. Bli framgångsrik i vad jag nu bestämmer mig för att göra resten av livet! Och sen en hel hög barn!



Om jag fick 1 miljon skulle jag...

Köpa en stor fin ljus sekelskifteslägenhet på söder i stockholm. Med balkong!



Favorit stund på dagen?

När alla andra sover och bara jag är vaken.





Bästa som finns?

Farmor var det bästa som fanns. Nu vet jag inte längre. Men jag letar och försöker hitta.

2009-04-27 @ 20:57:30
Postat av: Fia

hah lite sent nu kanske, men bättre sent än aldrig ;)



Detta inspererar mig...

folket



Målet med mitt liv?

att leva det!



Om jag fick 1 miljon skulle jag...

shoppa,shoppa och återigen shoppa ;)



Favorit stund på dagen?

då jag umgås med mina vänner och mår bra



Bästa som finns?

Livet,

2009-04-27 @ 22:35:02
URL: http://fvh.blogg.se/
Postat av: mz

Detta inspererar mig...

Att vara sig själv.



Målet med mitt liv?

Att vara lycklig och nöjd med mig och mitt liv.



Om jag fick 1 miljon skulle jag...

Åka runt hela världen och hitta min kärlek.



Favorit stund på dagen?

Efter skolan när jag sitter på soffan med en filt och en magnum i handen :) Och på kvällen när jag läser twilight böckerna



Bästa som finns?

Riktig kärlek.



FIN BLOGG EMMA :)

2009-04-28 @ 21:25:02
URL: http://marlito.blogg.se/
Postat av: emelie

Detta inspererar mig...

Det beror på hur man menar med inspirerar, men självklart tycker jag att det är coolt med folk som vågar och människor med egna stilar.



Målet med mitt liv?

Oj, kortsiktigt är det att överleva skolan. Långsiktigt vet jag inte, jag är en velare. Men ett lyckligt liv också vill jag uträtta något stort någon dag!



Om jag fick 1 miljon skulle jag...

först köpa en fin lägenhet i stockholm, blir det pengar över tänker jag spendera dom på kläder och skor såklart :')



Favorit stund på dagen?

På helgen tycker jag om lugna mornar när det är fint väder ute och man kan äta frukost ute utan att känna att man måste göra något. På vardagarna är det oftast när man kommer hem och är ensam hemma, lugnet är underbart!



Bästa som finns?

lycka i alla former!

2009-04-29 @ 09:40:45
URL: http://aee.blogg.se/
Postat av: Miller

Detta inspererar mig...

Å bli eldre og kjenne at for hver dag blir man mer og mer den man er ment til å være. Og Jesus.



Målet med mitt liv?

Å være en god kone, en god mor og samtidig være seg selv helt til fingerspissene. Å kunne gi masse av seg selv til alle - inspirere.



Om jag fick 1 miljon skulle jag...

Kjøpe alle de klærne jeg lengter etter, og som nå ville være flott å bære på min 17 kg lettere kropp:)



Favorit stund på dagen?

Når jeg legger meg inntil mannen min og skal sove mot huden hans.



Bästa som finns?

Kjærlighet, ja:) (Og klær! En liten shoppingtur, eller min lille familie om morgenen.)

2009-05-25 @ 09:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback