Emma My First Love



Emma Nygren är en mycket mycket fina vän och otroligt duktig bloggare! Självklart måste vi höra vad hon har för tre snabba svar!

Ålder: 21
Bor: Stockholm
Yrke (n): Säljare på killah samt bloggare för ELLE.se

Om du bara fick klä dig i ett märke resten av ditt liv vilket skulle du då välja?
Hmm... Den var svår. Jag gillar ju att klä mig i ganska mycket second hand, så att gå i bara ett märke skulle kännas konstigt. Men det skulle vara något enkelt då, typ acne.

Årets hittills bästa köp?
Ett par vintage-byxor från escada. Svarta, gosiga, hög midja och sådär lagom kostymfina.

Höstens trender som du inte kommer följa?
Jag ratar ingen trend. Det finns inga dåliga kläder, bara dåliga väder.

Ni kan läsa hennes blogg HÄR!

Kommentarer
Postat av: Lisa

älskar henne.

2009-10-15 @ 00:26:57
Postat av: Rozi

Om JAG fick välja ett märke så skulle det vara Balmain...jag älskar den tuffa stilen de kör på....

2009-10-15 @ 04:33:53
URL: http://rozis.blogg.se/
Postat av: Anonym

ååh vart kmr hennes t-shirt ifrån?

2009-10-15 @ 13:25:22
Postat av: admission essays

Author wrote very strange article. Ihope that he will not do this any more.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback