Vinter-måsten


1. Hur trendig är det att frysa fötterna av sig? Varma vinterskor.
2. Halk-vänliga högklackade med refladsula är guld när man är lika envis som jag och går i 8 cm klackar året runt.
3. Pälsvästen, räcker med ett par jeans converse och en tjock tröja så ser du super ut.
4. Stora smycken, är något som också kan få ett par jeans och en t-shirt att funka på krogen. Favoriten är stora halsband.
5. Skinbyxan känns kanske lite överspelat men just nu finns det massa snygga skin imitationer runt om i budget kedjorna.
6. Varma och snygga Hanskar är något jag tycker man ska lägga extra krut på inte fördyra då man ofta tappar bort dem efter halva säsongen.
7. Pälsmössan, det perfekta sättet att dölja en bad hair day! Snygg till i princip allt.
8. Stickad tröja, något alla borde unna sig själva nu när vi går mot december.
9. Galen halsduk! Något som sticker ut i vinterslasket!
10. Lagom stor väska som funkar både till vardags och till fest!

Over and out /// Emma



Kommentarer
Postat av: elin.e

stickat vill jag ha, päls vill jag ha, skinn vill jag ha..

2008-11-17 @ 08:38:09
URL: http://elineeriksson.blogg.se/
Postat av: SARA SOLVIK :)

(dagens fråga i min blogg)

Är du nöjd med dig själv?!

2008-11-17 @ 10:05:50
URL: http://sarasolvik.blogg.se/
Postat av: Maria Loü

Love it!

2008-11-17 @ 11:52:34
Postat av: Maria Loü

Förresten? Hur går det med Elin? Jag är fortfarande avundsjuk! Du har nog världens bästa jobb, eller har jag fel? NÄ PRECIS

2008-11-17 @ 11:53:40
URL: http://marialou.blogspot.com
Postat av: r.

hej, varifrån kommer vinterskorna?! sjuk snygga!



2009-01-05 @ 19:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback