Snyggt som F**n

Tänkte svara på min trognaste läsare Maria Loü fråga: Det går knas-kalas med jobbet och Elin! Trevligare människa får man nog leta länge efter! Det tråkiga är att allt vi gör är ganska hemligt, så det är inget jag kan dela med mig av här. Och något jag har tänkt på är att efter att spenderat en dag med att vara nytänkande och creativ finns det inte så mycket energi för att vara creativ och nytänkande här.. Men jag ska helt klart bättra mig! Imorgon är jag ledig och då ska jag sy en vinterjacka som är Balenciaga inspererad!
fa-fa-fashion!

Fem arbets dagar, fem outfits. Kommer garanterat köra en härm-apa?



Kommentarer
Postat av: J

TAck emma för ditt snabba svar om alla dina fina armband! sådant uppskattas väldigt mycket av oss som läser!! å jag lyckades sno till mig det sista svarta lackarmbandet på lindex, så mycket lycklig!;) tack igen! fortsätt inspirera!!väldigt nyfiken på jackan...;) //J

2008-11-17 @ 20:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback